انواع روش های طراحی سایت
انواع روش های طراحی سایت
دسامبر 3, 2020
طراحی سایت وکلا
دسامبر 6, 2020

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

امروزه فضای مجازی اينترنت آنقدر رشد كرده است كه پای وب سايت املاک هم به اين سيستم باز شده است و تمام كسانی كه در اين حرفه هستند تمايل زيادی به داشتن طراحی سايت املاک دارند. و حتی كسانی كه هيچ سر و سیری از اينترنت ندارند از دوستان خویش برای خريد و فروش و اجاره ملک و آپارتمان خود می خواهند تا با سرچ در موتورهای جستجو بدنبال خريدار و يا فروشنده برای آنها باشد وب سايت املاک از خيلی جهات كار را برای همه راحت كرده است هم برای فروشندگان و هم برای خريداران يا مستاجران ، در حالت سنتی افراد برای خريد خانه مورد نظر خود بايد به هر بنگاه رجوع و تک به تک موارد را بصورت حضوری نگاه کنند اما سرويس هایی كه اين صفحه های وب مانند سایت شرکتی در اختيار كاربران و بنگاه داران ميگذارد كار را آسان كرده است شما در خانه براحتی به هر وب سايت املاک سر ميزنيد و ملک مورد نظر را از طريق دسته بندی های موجود و يا سرچ دست پيدا كرده و حتی به فروش می گذاريد.

آشنایی با وب سایت املاک

طراحی سایت املاک

ما در طراحی سايت املاک امكانات خوبی را در اختيار شما ميگذرايم تا بتوانيد بخش بندی های حرفه ای برای خريد ، فروش و اجاره ملک كه شامل مغازه ، خانه ، زمين و غيره داشته باشيد. داشتن سرچ حرفه ای كه كاربران براحتی آنچه كه می خواهند پيدا كنند. تقسیم مشاوران كه كاربران بتوانند با مشاور در نظر خویش بستگی برقرار كنند و اين مشاوران که با شناختی که از بازار مسکن و اقتصاد مسکن دارد به خریدار یا فروشنده مشاوره تخصصی می دهند تا امکان خرید و یا فروش را آسان تر کند. وب سايت املاک و مشاوران آن یک وظیفه وزین و مهم دارند. کسی كه به این بنگاه مراجعه می کند و شخصی را به عنوان رایزن بر می گزیند تا به او در سرمایه گذاری ، ساخت و ساز و احیانا فروش و یا حتی رسیدگی نوسانات بها یا پیش بینی چگونگی مسکن در ماه های قبل را کمک کند.

طراحی سایت املاک

وب سايت املاک باید توانایی دادن مشاوره حرفه ای به چنین شخصی را داشته باشد.وب سايت املاک یک شغل تخصصی و چیره دست است و کسانی باید در این پهنه کار و تلاش کنند که علاوه بر احراز شرایط عمومی به عنوان یک مشاور دارای اطلاعات و نزاکت تخصصی در مقوله املاک و مستغلات باشند. از این رو کسانی که الفبای بازار مسکن را نمی دانند یک ضربه مهلک بر بدنه بنگاه های املاک می زنند. اینان باید درست ترین و بهترین راهکار را برای خرید و فروش و سرمایه گذاری ارائه کنند و بتوانند خط رهسپار برای رسیدن به کامیابی در بازار مسکن به دست دهند .

یکی از تخصص های اصلی تیم ما طراحی سایت سئو شده در رشت است به طوری که سایت طراحی شده از ابتدا تمامی قوانین سئو را در بر می گیرد و کاملا اصولی بر اساس نیاز و خواسته شما طراحی می شود.تیم زاراکد با داشتن سال ها تجربه در طراحی سایت در رشت در خدمت شما عزیزان می باشد

طراحی اين نوع وب سايت ها بايد ظاهر زيبايی داشته باشد و كاربران بتوانند بدون اينكه خسته شودند ساعت ها در آن به گشت گذار بپردازند همانطور كه يک خانه نياز به طراحی زيبا دارد تا بفروش رود اين سايت هم بايد همينطور باشند. ما برای اين دسته طرح های زيبا با رنگ بندی های تخصصی عقیده داريم كه پیش از قرارداد بصورت رايگان به مشتريان ارائه ميكنيم.

طراحی سایت املاک

ما در سايت بخشی برای تبليغ قرار ميدهيم تا كسانی كه خدمات و مصالح ساختمانی كار ميكنند با پرداخت هزينه به شما در وب سايتتان تبليغ كنند تا بتوانيد درآمدی از اين دسته داشته باشيد. قرار دادن نقشه گوگل مپ را حتما در برنامه داشته باشيد تا كاربران براحتی موقعيت خویش و مسكن مورد عقیده را شناسايی كنند. دسته امكانات ويژه كه جذابيت زيادی برای مشتريان دارد و ميتواند به نكات ريزی مانند ليست داشتن استخر ، جكوزی ، سونا ، زمين بازی ، پاركينگ اضافی و غيره را دارا باشد.

در طراحی وب سايت املاک سئو و بهينه سازی خيلی مهم است به دلیل وجود رقبای زياد ما صفحات استانداری برای شما طراحی ميكنيم كه هم كاربران براحتی دسترسی به اطلاعات داشته باشند و هم وب سايت شما در موتورهای جستجو مانند: گوگل ، ياهو و بينگ رشد كند. بخشی هم بايد برای شبكه های اجتماعی در نظر گرفت چون بيشتر كاربران از گوگل پلاس ، فيس بوک ، تويتر ، اينستاگرام به وب سايت شما می آيند.

 

طراحی سایت

طراحی سایت املاک

برخی از مزايای وب سايت املاک

قابل دسترس بودن درهر سررسید و مكان

حذف واسطه ها

آشنايی با قوانين خريد و فروش و اجاره

صرفه جويی در سررسید و نيروی كار

و خيلی مزايای ديگر …..

ما در وب سایت املاک و مستغلات میتوانیم اين سرویس ها و خدمات را ارائه نماییم که عبارتند از:

درج تازه ها مربوط به ملک و مسکن

نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه

معرفی ملک ها و خانه های جدید

دسته بندی املاک بر پای بست، خرید و فروش – رهن و کرایه . مشارکت و …

ثبت چند تصویر برای هر ملک

معرفی ملک های در جهت فروش ویژه

امکان مدیریت تام و نامحدود محتوای وب‌سایت

ایجاد و یا حذف طبقه‌بندی‌ها صفحه مربوط به سازندگان ملک و برند ها

ایجاد و یا حذف طبقه‌بندی‌ها و خبرها

امکان برپایی و یا حذف طبقه‌بندی‌ها مقالات

قابليت آمارگیری از کاربران و بازدید از سایت

ایجاد صفحات نامحدود به عنوان مثال: تماس با ما، در ارتباط با ما و …

برخی از مزايای وب سايت املاک

امکان ایجاد بخش گواهینامه ها و افتخارات

ایجاد تقسیم درج تعلیم ( متن – تصوير – فيلم )

ایجاد بخش اطلاعيه ها

امکان ویرایش ناوبری وب سایت

جستجوی پایه و پيشرفته

امکان درج نظرات کاربران

درج نقشه گوگل مپ

درج دسته بندی

امکان درج تقسیم مشاوره

پیوست مستندات مربوطه

درج لوگوهای شرکا و همکاران

امکان درج مطالب مرتبط

قابلیت پیامد گرایی

درج آخرین آگاهی های سایت

امکان ایجاد و یا حذف کاربر و وانگهی تعیین سطوح دسترسی کاربر

امکان عضویت کاربر

امکان ایجاد نمونه كارها پروژه ها

امکان درج تصویر و ویدئو و pdf

امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی

امکان ایجاد پست های خصوصی

اسلایدر حرفه ای

آپلود موزيک

مطالب پربازديد

آخرين نظرها

بخش پشتيبانی

بخش سوال های متداول

فرم تماس با ما

ثبت برچسب برای بخش بندی بهتر

بخش بايگانی

نظرسنجی

امكان سايدبار

بخش تبليغات

زمانبندی ارسال خبر

فرم تقاضا همكاری

بخش مشتريان

سئو داخلی سایت

 

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

نمایش املاک در نقشه :

ثبت آدرس دقيق ملک با نقشه و كروكی در وب سايت می توان از نقشه گوگل مپ در اين سرويس استفاده كرد تا كاربران براحتی محل دقيق آن را پيدا كنند. در اين سرويس می توان روش مسيريابی و رفتن به آن ملک از هر مكان را تعيين كرد.

دسته بندی گونه املاک :

چون شمار املاک در وب سايت شما زياد می شود حتما بايد نوع آن را تعيين كنيد به عنوان مثال رهن ، کرایه ، فروش ، مشاركت تا كاربران سريع و آسان املاک مورد عقیده را گزینش كرده يا بتوانند ملک خویش را ثبت نمايند.

معرفی ملک هایی جهت فروش ویژه، فوری ، زير قيمت ، ارزان …. :

اين بخش را از دست ندهيد چراكه بعضی از كاربران نياز فوری به فروش و يا اجاره ملک خود دارند كاربران ديگری هم هستند كه هر روز برای چک نمودن این قسمت وارد وب سایت شما ميشوند. اين بخش مایه افزايش بازديدكنندگان شما ميشود.. و رتبه شما در موتورهای جستجو بالا می رود.

معرفی ملک های جدید :

مهمترين سرويس وب سايت ثبت ملک های جديد است و شما برای داشتن مشتريان بيشتر و رتبه بالا و ارزش كار خود بايد اين بخش را زنده نگه داشته و تا ميتوانيد املاک جديد ثبت كنيد.

ثبت تصوير برای ملک :

اين دسته جدا از اينكه صورت وب سايت شما را زيباتر ميكند يكی از تقدیر های ضروری می باشد تا كاربران بتوانند تصاويری از املاكی كه نياز دارند بتوانند با كيفیت پسندیده ببينند ما برای اين سرويس ايده های نکویی داريم.

کد رهگیری :

از نامش پيداست با اين سرويس كابران با اطمينان بيشتر به وبسايت شما رجوع ميكنند و اعتبار كار شما بالاتر می رود. برای اين بخش مجوزهای لازم را بايد داشته باشيد.

مشاوره املاک :

خرید و فروش رهن و اجاره ملک حتما نياز به مشاوره دارد و كاربران با منظور مشاوره دریافت به وب سايت شما می آيند پس اين دسته را حتما در اجازه كار خود بگذاريد ما با طراحی ابزارهای مانند چت آنلاين ايجاد فرم های مربوطه اين كار برای شما انجام ميدهيم.

اطلاعات بها ملک :

طراحی اين تقسیم باعث چیره دست بودن كار شما و شرايطی برای برگزیدن بهتر كاربران برای خريد و فروش ايجاد ميكند و كاربران بيشتری را به وب سايت شما جذب ميكند.

طراحی سایت

طراحی سایت املاک

اطلاعات در مورد معاملات ملکی :

قراردادن اطلاعات لازم قوانين ملک كه قبل از هر معاملاتی كاربران بايد بدانند اين دسته باعث توليد محتوای بيشتر شده و وب سايت املاک شما را بالاتر ميبرد برای اين تقسیم طرح های خوبی در عقیده داريم.

امكانات ويژه:

اين بخش كه پیشتر هم گفته شد دربرگیرنده امكانات ملک نظير استخر ، جكوزی ، سونا و غيره كه جذابيت وب سايت شما را بالا ميبرد.

معرفی کمپانی های ساختمانی :

اين دسته متمایز ازاينكه برای شما ميتواند درآمدی بابت تبليغ داشته باشد می توانيد سازندگان مطرح و برندها را شناسایی كنيد و اعتبار وب سايت خویش را بالا ببريد.

ثبت ملک :

بخش اصلی وب سايت شما كه كاربران با منظور ثبت ملک خود برای فروش يا کرایه و رهن به آن رجوع ميكنند ما با ايجاد فرم های تخصصی و گوناگون اين بخش را طراحی ميكنيم.

خدمات ساختمانی :

يك بخش درآمدزا ديگر برای شما و رفع نياز كاربران و بازديدكنندگان همیشگی برای شما خواهد داشت. برای ساخت اين صفحات طرح های خوب در نظر داريم.

دسته بندی بر بنیاد فرمانروایی ها :

با اين كار هر كاربر شهر و ایالت براحتی می تواند محل زندگی خود را پيدا كند و باعث بازديد بيشتری در سايت شما شده و ميتوانيد كار خود را گسترش دهيد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما با تلفن: 2280-619-0911 تماس بگیرید.


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zaracode2/public_html/wp-content/themes/zaratheme/includes/content-single.php on line 286
آزیتا قلیپور