تاثیر نشانه های بصری در طراحی سایت
تاثیر نشانه های بصری در طراحی سایت
نوامبر 26, 2020
بیش از 20 آموزش سئو ویدیو برای افزایش رتبه گوگل
نوامبر 29, 2020

بک لینک سازی (Link Building)

لینک بیلدینگ

بک لینک سازی (Link Building) یکی از شیوه هایی که در سئو برای بالا بردن رنک وب سایت در موتورهای جستجو بهره‌گیری می شود بک لینک سازی (Link Building) می باشد که بک لینک سازی به عملیات قرار دادن لینک تارنما در سایت های دیگر عنوان می گردد. در صورتی که عملیات بک لینک سازی بر اساس اصول درست انجام گردد رتبه سایت در موتورهای جستجو بالا می رود و در غیر این صورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به رنکینگ وب سایت وارد آید. در این مقاله به شما نحوه بنیادین بک لینک سازی را تعلیم خواهم داد.

 

بررسی نکات پیش از آغاز عملیات

 

قبل از شروع عملیات بک لینک سازی حتما تارنما را از نظر اصول سئو بررسی نموده تا مشکلی از این بابت نداشته باشد. رسیدگی تارنما را حتما تحت نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید تا موردی از نظر شما نهان نماند.

برای بک لینک سازی تارنما حتما می بایست از محتوای کافی برخوردار باشد و به صورت دوره ای در سایت مقالات جدید و سودمند در زمینه شغلی تارنما بارگذاری گردد. پس از رسیدگی تارنما می توانید عملیات بک لینک سازی تارنما را آغاز نمایید.

 

 

مکان های بک لینک سازی وب سایت

 

یکی از بهترین فضا های برپایی لینک به تارنما فروم ها و تالارهای گفتمان می باشد که می توانید مقالات خود را در آنها با ذکر منبع منتشر نمایید. البته فراموش نشود امضاء انجمن را لینک به تارنما خود قراردهید و وانگهی در دسته پروفایل آدرس تارنما را حتما درج نمایید.

در سایت های ساخت تارنگار رایگان می توانید عضو شده و مقالات خود را در آنها نیز بارگذاری نمایید البته این شغل را حتما با بیان منبع انجام دهید.

 

زمان اتمام بک لینک سازی

 

این عملیات می بایست به طور طبیعی و در همه روزهای هفته انجام گردد و تعداد ایجاد بک لینک ترازمند باشد. به عنوان مثال در یک روز 100 بک لینک برپایی ننمایید و روز سایر 10 بک لینک و سعی نمایید به طور میانگین بک لینک های وب سایت شما در سررسید های گوناگون برابر باشد. با توجه به ساعات کاری شرکت ها معمولا بک لینک ها در ساعات کاری ایجاد می گردند و بهتر است در خارج از ساعات کاری نیز بک لینک برپایی نمایید. معمولا عملیات بک لینک سازی برای وب سایت با حجم بسیار انجام می گردد و رفته رفته با توجه به جذب کاربر برای سایت میزان شمار بک لینک ها کمتر می شود.

 

 

 

تعداد بک لینک

 

تعداد بک لینک ها هر چه بیشتر باشد بهتر است البته کیفیت این لینک ها متفاوت بوده و با کیفیت تر باشند کارایی مثبت تری بر روی رنکینگ و سئو وب سایت خواهند داشت. لینک ها همچنین می توانند اثر منفی بر روی تارنما داشته باشند و تارنما شما را متحمل زیان های جدی نمایند. بهتر است بک لینک سازی وب سایت خود را حتما تحت نظر متخصص سئو و بهینه سازی تارنما انجام دهید زیرا ممکن است با اتمام شیوه های غلط بک لینک سازی وب سایت شما جزو مجازات های موتورهای جستجو نظیر گوگل قرارگیرد و سایتی نیز که مجازات شد به سختی از این مرحله بیرون می گردد.

 

 

 

کیفیت بک لینک ها

 

برای آنکه کیفیت بک لینک های شما پسندیده باشد موارد زیرا را مد نظر قرار دهید:
  • سعی نمایید لینک های ایجاد شده خود را در سایت های مرتبط به مقوله فعالیت سایت برپایی نمایید
  • بر روی واژه کلیدی خاصی تمرکز ننمایید و هر بار لینک را با یک نوع کلمه لینک نمایید
  • از قرار دادن لینک هایی که در تمام صفحات سایت قرار می گیرند و به طور مستقیم به سایت شما لینک می گردند جدا خودداری نمایید
  • استفاده بسیار از کلمات کلیدی در برپایی لینک ها ممکن است به سایت شما لطمه بزند
  • لینک ها می بایست طبیعی باشند و توسط کاربران ایجاد شده باشند
  • از تبادل لینک دوری نمایید
  • از خرید لینک جددا خودداری نمایید

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zaracode2/public_html/wp-content/themes/zaratheme/includes/content-single.php on line 286
آزیتا قلیپور