طراحی سایت آرایشی بهداشتی
طراحی سایت آرایشی بهداشتی
دسامبر 9, 2020

رپورتاژ یا ریپورتاژ آگهی چیست؟ از 0 تا 100 آموزش نوشتن ریپورتاژ

ریپورتاژ آگهی چیست؟ چطور یک ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

ریپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم ریپورتاژ آگهی سایت تبلیغ آگهی آشنا کنیم و در ادامه پارامترهای نوشتن یا تولید یک ریپورتاژ خوب را تشریح خواهیم کرد. در پایان شما با اصول مهم و درست نوشتن یک ریپورتاژ یا معرفی محصول برای بازاریابی دیجیتال و یا افزایش سئوی سایت خود آشنا خواهید شد. برای این منظور با زاراکد همراه باشید. خرید ریپورتاژ آگهی از زاراکد

فهرست مطالب سوال جواب ریپورتاژ آگهی

    1. ریپورتاژ چیست؟ (ریپورتاژ آگهی چیست؟)
    2. ریپورتاژ آگهی چه تأثیری در سئو و افزایش فروش خواهد داشت؟
    3. ریپورتاژ اصولی چه ویژگی‌های دارد؟
    4. یک ریپورتاژ آگهی خوب چه قوانینی دارد؟
    5. اشتباهات تکراری در ریپورتاژ آگهی چیست؟
    6. نکاتی مهمی که در نوشتن ریپورتاژ آگهی باید به آن توجه کرد
    7. تولید محتوی چه اهمیتی در ریپورتاژ خواهد داشت
    8. برای این که ریپورتاژ شما تأثیر زیاده داشته باشد چه کارهایی باید انجام شود؟
    9. قیمت ریپورتاژ آگهی
    10. برای ریپورتاژ چقدر هزینه کنیم؟
    11. از چه سایت‌هایی ریپورتاژ آگهی بخریم
    12. چرا از ریپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟
    13. وب سایت ریپورتاژ ارزان ایده خوبی نخواهد بود
    14. در مراحل نوشتن و انتشار یک ریپورتاژ عالی از زاراکد راهنمایی بگیرید

1- ریپورتاژ چیست؟ (ریپورتاژ آگهی چیست؟)

شاید اگر برای نخستین بار است که واژه ریپورتاژ را می‌شنوید، این واژه به گوش شما ناآشنا باشد. پس در آغاز تعریفی از ریپورتاژ بیان خواهیم کرد. در ریپورتاژ یک محصول یا برند یا سایت را در یک مقاله خبری در لا به لای متن و تصاویر قرار می‌دهید و لینک خروجی مطالب را به سایت خود تنظیم می‌کنید. با انجام این کار رتبه سایت شما بهتر شده و می توانید خیلی سریع تر مانند یک کاتالیزگر سایت خود را به رتبه بهتری در گوگل برسانید و محصول خو را بفروشید.

ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی چیست؟ چطور یک ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

 

2- ریپورتاژ آگهی چه تأثیری در سئو و افزایش فروش خواهد داشت؟

فرض کنید شما تبلیغ محصول خود را به شبکه‌های تبلیغاتی یا یک سایت تبلیغاتی خواهید داد با هدف اینکه افراد زیادی از محصول شما دیدن کنند و از فروشگاه شما خرید کنند، حال آنکه واقعیت خلاف آن بوده و درصد کسانی که از شما خرید می‌کنند خیلی کم هست و در برخی موارد حتی هزینه‌ای که بابت این نوع تبلیغات انجام داده‌اید بازگشت نخواهد کرد. سوالی که پیش می‌آید این است چه راهکاری را دنبال کنید؟ یکی از روش‌های عالی ثبت ریپورتاژ سایتتان در سایت‌های بزرگ با رتبه خوب است مانند سایت‌های خبری و…

این کار نقش به سزایی جهت بیشتر دیده شده شما خواهد داشت. زیرا در مرحله اول تعداد کاربران زیادی از سایت شما بازدید خواهند داشت و این ترافیک سایت شمارا زیاد کرده و همچنین به لطف اعتبار سایت‌های بزرگ، اعتماد کاربران به سایت شما بیشتر خواهد شد و بازدید کاربر منجر به خرید خواهد شد.

 

3- ریپورتاژ اصولی چه ویژگی‌های دارد؟

هر ریپورتاژ خوب و اصولی دارای یک چهارچوب و قوانین خاصی است. یک ریپورتاژ آگهی مناسب دارای متن اصلی، عناوین گویا با طول کلمات حدود ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه بوده و از کلمات کلیدی سایت شما بهتر است در عنوان مقاله استفاده شود. بعد از گزینش تایتل مناسب چکیده و خلاصه‌ای از مقاله شما جهت جذب کاربر و تشویق او به مطالعه ادامه مطلب اهمیت زیادی دارد این بخش مقدمه متن آگهی یا خبری نیز گفته می‌شود. بهتر است به صورت یک راست موضوع آگهی شما را بیان کند و شامل موضوع تبلیغ شما باشد.

در ابتدا اگر کسب و کار شما مکان فیزیکی دارد بهتر موقعیت مکانی شما برای اطمینان بیشتر درج شود. پس از معرفی مکان فیزیکی متن اصلی آگهی تبلیغاتی شما باید آورده شود. در ابتدای متن خلاصه مطلب آورده شود. حدود چند پاراگراف برای متن اصلی کافی می‌باشد و بهتر آنکه از کلمات کلیدی خود در متن استفاده کنید. در بخش پایانی هم بهتر است اطلاعات تماس و آدرس و لینک موردنظرتان جهت دسترسی به سایت آورده شود.

 

4- یک ریپورتاژ آگهی خوب چه قوانینی دارد؟

به جز مواردی که گفته شد موارد اضافه دیگری نیز نیاز است، برای مثال بهتر هست هیچ وقت متن ریپورتاژ یا آگهی شما کپی شده از دیگران نباشد.

سعی کنید مقاله‌ای بنویسی که کار یا محصولتان را از دیگران متمایز کرده و ویژگی‌های مثبت آن را برشمرید. از کلمات و جملاتی برای بزرگ نمایی محصولات خود استفاده کنید اما دقت کنید دروغگویی نکرده و صداقت را در کار خود پیشه کنید. حتماً قبل از نوشتن ریپورتاژ خود کاربران و مشتریان خود را بشناسید تا بدانید برای چه کسی می‌نویسید شروع متن شما باید مکم و با جملات انرژی مثبت باشد.

 

5- اشتباهات تکراری در ریپورتاژ آگهی چیست؟

با وجود اینکه ریپورتاژ آگهی دارای یک سری قوانین است اما این بدان معنی نیست که شما باید حتماً مشابه یک مقاله دانشگاهی متن خود را تنظیم کنید. زیرا اینگونه نوشتن نیز این ذهنیت را در خواننده ایجاد می‌کند که شما صرفاً به عنوان انجام وظیفه در حال نوشتن یک مطلب هستید و فقط قصد دارید لیستی از اطلاعات را به مشتری ارسال کنید.

سعی کنید متن مقاله شما طوری نباشد که خواننده در حین خواندن مطلب شما آن را نصف کاره گذاشته و سراغ مطلب دیگری برود. سعی کنید همه بخش‌های متن شما جذاب و مفید بوده و حرفی برای گفتن داشته باشید و از خلاصه نویسی نهراسید.

 

6- نکاتی مهمی که در نوشتن ریپورتاژ آگهی باید به آن توجه کرد

نحوه نگارش یک آگهی ریپورتاژ خوب دارای نکات ریز و درشتی است. برای نمونه زمانی که قصد دارید یک آگهی ریپورتاژ را در سایت خبری انتشار دهید، نوشتن متن تبلیغاتی برای مخاطب جذاب نیست. زیرا کاربران و خواننده‌های این سایت به دنبال خبرهای مهم و داغ هستند و نه به دنبال تبلیغات. پس دقت کنید متن آگهی‌تان را کمی به حالت خبری در آوردید تا خواننده شما به سمت خواندن ادامه مطلب فرستاده شود. و در پایان از سایت شما بازدید کند.

توصیه می‌شود الویت ریپورتاژ را در سایت‌های پربازدید خبری و یا سایت‌های مرتبط با موضوع کاری خود قرار دهید و سایت‌هایی که سئوی بهتری دارند انتخاب بهتری برای شما خواهند بود. هرچه ریپورتاژ شما غیرمستقیم‌تر باشد، مسلماً بازخورد و جذب کاربر بیشتری خواهید داشت.

 

7- تولید محتوی چه اهمیتی در ریپورتاژ خواهد داشت

مهمترین بخش نوشتن یک ریپورتاژ تولید محتوی یکتا می‌باشد زیرا این کار باعث افزایش رتبه سئوی سایت شما نیز خواهد شد. دقت کنید متن انتخاب شما خلاقانه و با ظرافت زیادی نوشته شود زیرا این کار به جز تأثیر خوبی که در ذهن مخاطبین شما می‌گذارد، باعث خواهد شد دیگر کاربران و سایت‌های خبری از متن آگهی شما استفاده کنند و آن را در سایت خود بازنشر دهند، که به سود شما خواهد بود. محتوی شما حتماً باید شامل تصاویر مناسب بوده و گاهی قرار دادن یک تصویر جذاب باعث جذب مخاطب بیشتری خواهد شد.

ovdn

ریپورتاژ آگهی چیست؟ چطور یک ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

 

8- برای این که ریپورتاژ شما تأثیر زیاده داشته باشد چه کارهایی باید انجام شود؟

  • رعایت اعتدال در نوشتن یا بازنویسی متن مهم است سعی کنید متن شما خیلی طولانی و یا بیش از اندازه مختصر نباشد.
  • نیازی نیست به همه جزئیات کار و یا محصول خود بپردازید و چند مورد مهم را اشاره کنید تا کاربر پیگیر موضوع در سایت شما باشد.
  • سعی کنید از کلمات دشوار و ناآشنا در متن فارسی روان پرهیز کنید تا مخاطب شما جذب شود.
  • متن ریپورتاژ را به صورت تبلیغاتی ننویسید و سعی کنید مطلب جذاب و مصاحبه گونه و یا گزارشی باشد.
  • تیتر اصلی ریپورتاژ شما مهم بوده و دقت زیادی به آن داشته باشد و عنوانی را انتخاب کنید که به عنوان نماینده متن ریپورتاژ شما باشد.
  • در بدنه متن خود حتماً یک ویژگی که سبب خاص شدن شما شده است تاکید داشته باشید تا حس کنجکاوی مشتری را برانگیزید.
  • توصیه می‌کنیم از محتوی بصری و تصاویر و فیلم‌های با کیفیت استفاده کنید.
  • کلمات کلیدی اصلی و مرتبط با کسب و کار و یا ریپورتاژ خود را در متن استفاده کنید.
  • لینک‌های خود را غیر تکراری انتخاب کنید و در جای جای متن و لینک به صفحات غیر یکسان استفاده کنید.
  • به تعداد لینک‌های خروجی دقت کنید و بیشتر از ۴ لینک استفاده نکنید.
  • متن تبلیغاتی شما بهتر است بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد.
  • حتماً تاکید می‌کنیم از متن کپی سایرین استفاده نکنید.
  • بهتر است لینک‌های استفاده شده در ریپورتاژ شما به صورت لینک فالو باشند.

 

9- قیمت ریپورتاژ آگهی

گاهی اوقات ممکن است به دنبال ریپورتاژ آگهی رایگان در اینترنت باشید. و ممکن است حتی لیست وب سایت‌های ریپورتاژ آگهی رایگان را نیز پیدا کنید. ممکن است این سایت‌ها خدمات را فقط به مدت محدودی رایگان به شما هدیه دهند و یا پس از مدتی هزینه سفارش ریپورتاژ آگهی را در سایت خود زیاد کنند. به صورت کلی هزینه ریپورتاژ تبلیغاتی در سایت‌های مختلف متفاوت بوده و به عوامل بسیار زیادی بستگی خواهد داشت که در ادامه دلیل تفاوت قیمت در سایت‌های انتشار دهنده ریپورتاژ اشاره خواهیم داشت:

اعتبار یک سایت: هر سایتی اعتبار مختلفی را داراست و مطمئناً برخی از سایت‌ها مشهور تر بوده و بنا بر این هزینه بیشتری برای انتشار ریپورتاژ شما در سایت دریافت خواهند کرد.

اسپم اسکور: یکی از پارامترهایی که نشان می‌دهد فعالیت‌های لینکی مجاز یک سایت چگونه بوده است اسپم اسکور است. که از امتیاز ۰ تا ۱۰۰ برای بیان آن استفاده می‌شود. هرچه این مقدار نزدیک تر به عدد صفر باشد درجه اسپم بودن سایت کمتر بوده و هزینه ریپورتاژ آگهی شما در این سایت بیشتر خواهد بود.

رتبه الکسای سایت: یکی از پارامترهای دیگر جهت بررسی امتیاز یک سایت رتبه الکسا است. این رتبه نشان دهنده میزان ترافیک یک سایت خواهد بود و کم بودن رتبه الکسا یعنی آن سایت رتبه بازدید بالایی دارد و در نتیجه انتشار آگهی تبلیغاتی در این سایت برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت.

 در هنگام انتشار یک ریپورتاژ آگهی به تمامی نکات پر اهمیت شامل اعتبار سایت، اسپم اسکور، رتبه الکسا و سایر پارامترهای مهم دقت کنید در صورتی که در مورد این مقادیر اطلاعات کافی ندارید از بخش مشاوره زارا کد کمک بگیرید 

 

10- برای ریپورتاژ چقدر هزینه کنیم؟

ریپورتاژ آگهی یکی از عناصر اصلی سئو و یکی از روش‌های محبوب کردن برند خود و یا شناساندن سایت خود به مخاطبین و همچنین گوگل و سایر موتورهای جستجوگر می‌باشد. با توجه با این که این نوع تبلیغ بازخورد زیادی خواهد داشت و همچنین قیمت مناسب آن، شما در ازای پرداخت هزینه کم میتوانید متن تبلیغاتی خود را در معرض دید افراد زیادی قرار دهید.

به این مورد نیز توجه کنید برخی از سایت‌ها با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و ارائه سرویس‌هایی به شما ریپورتاژ رایگان نیز خواهند داشت. دقت کنید در انتشار ریپورتاژ آگهی خساست به خرج ندهید و همیشه بهترین و بیشترین هزینه را برای این نوع شیوه تبلیغاتی کنار بگذارید.

 

11- از چه سایت‌هایی ریپورتاژ آگهی بخریم

در این بخش قصد داریم در مورد سایت‌های مناسب برای خرید ریپورتاژ آگهی صحبت کنیم. در حالت کلی سایت‌هایی مناسب خرید ریپورتاژ هستند که دارای ویژگی‌های خاصی باشند و حتماً دقت کنید تمام این موارد را به درستی بررسی کنید

1- رتبه الکسا 2- عمر دامنه 3- آتوریتی 4- موضوع وب سایت

ریپورتاژ آگهی چیست؟ چطور یک ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

  • الکسای سایت:

اولین و مهم‌ترین پارامتری که برای خرید ریپورتاژ باید در نظر گرفت رتبه الکسای سایت است. الکسا یک وب سایت بزرگ بوده که تمامی سایت‌های دنیا را رصد و طبقه بندی می‌کند تا این سایت‌ها را رتبه بندی کند. این طبقه بندی هم به نسب کشوری که بیشترین بازدید را داشته و هم به کشور شما انجام می‌دهد. به طور مثال اگر سایتی در کشور هند بیشترین بازدید را دارد به جز رتبه سایت در کشور هند رتبه جهانی آن نیز آورده خواهد شد.

حالا بیایید ببینیم چرا اینقدر رتبه الکسای سایت مهم است؟ هرچه رتبه الکسای سایتی کمتر باشد و به عدد یک نزدیک تر باشد آن سایت رتبه بهتری داشته و مناسب‌تر خواهد بود و این سایت دارای ترافیک و بازدید زیادی است. رتبه الکسای خوب باعث افزایش رتبه سئوی سایت شما نیز خواهد شد و پس از انتشار ریپورتاژ افراد باید به سایت شما هجوم خواهند آورد.

  • سن و عمر دامنه

یکی از پارامترهای دیگر برای تعیین رتبه بندی سایت‌های انتشار دهنده آگهی ریپورتاژ سن و عمر دامنه است. هرچه سن یک دامنه بیشتر باشد، نشان دهنده مدت عمر سایت بوده و مخاطبین بیشتر و اعتباری بیشتری در گوگل دارد. و مشتریان وفادار بیشتری این نوع سایت‌ها خواهند داشت. همچنین از لحاظ لینک گرفتن این این مورد روی سایت شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و هر بک لینکی که از این سایت‌ها می‌گیرید، بسیار با ارزش خواهد بود

  • آتوریتی دامنه

در حالت کلی دو نوع آتوریتی داریم: پیج آتوریتی و دامین آتوریتی. بین این دو گزینه دامین آتوریتی مهم‌تر بوده و بهتر است به این پارامتر توجه بیشتری داشته باشید. این معیار توسط سایت MOZ تعیین شده است و شاخصی برای رتبه بندی سایت‌ها با عدد بین ۰ تا ۱۰۰ می‌باشد هرچه این عدد بیشتر باشد نشان دهنده قدرت و اعتبار سایت است. برای بررسی دامین آتوریتی یک سایت باید به سایت MOZ مراجعه کنید. همچنین سایت‌هایی وجود دارند که این پارامتر را به شما نشان می‌دهند. در این سایت‌ها دامنه را جست جو کرده تا امتیاز دامین آتوریتی را پیدا کنید.

پیچ آتوریتی تنها اعتبار و رتبه یک صفحه از وب سایت را به کار بر نمایش می‌دهد. پس تفاوت آن با دامین آتوریتی در همین است. به همین دلیل دامین آتوریتی برای شما اهمیت بیشتری خواهد داشت.

  • انتخاب موضوع سایت:

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب سایت ریپورتاژ دهنده موضوع سایت انتخابی است که شما قصد دارید آگهی سایتتان در آن منتشر شود. این گزینه هرچند اهمیت کمتری دارد اما از آن غافل نشوید. این دلیل که شاید گاهی انتخاب یک سایت با موضوع خاصی شما با پارامتری هایی که بالاتر ذکر شد کمی سخت باشد. اکثر سایت‌های قوی و بزرگ که ریپورتاژ آگهی با قیمت مناسب می‌فروشند اغلب در حوزه‌های مختلف تولید محتوی داشته و خاص یک موضوع نمی‌باشند و می‌توانند با توجه به موضوع سایت شما یک دسته بندی مناسب را انتخاب کنند. در حالت کلی خرید ریپورتاژ از سایت معتبر سبب خواهد شد تا اهدافتان را به سرعت مورد هدف قرار دهید. به این نکته که ریپورتاژ شما در یک سایت معتبر باید به صورت دائمی در آن سایت باقی بماند. گرفتن بک لینک‌های معتبر و تاثیر گذار از سایت‌های خوب برای رشد سایت شما مورد نیاز است. نکته مهم دیگر این است که حتماً کسب و کار خود را به صورت کامل و جامع شرح دهید تا مخاطبین زیادی را جذب کنید.

 پیچ آتوریتی تنها اعتبار و رتبه یک صفحه از وب سایت را به کار بر نمایش می‌دهد. پس تفاوت آن با دامین آتوریتی در همین است. به همین دلیل دامین آتوریتی برای شما اهمیت بیشتری خواهد داشت.

 

12- چرا از ریپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

اگر یک آگهی ریپورتاژ به صورت حرفه‌ای و اصولی نوشته شود و همچنین در سایت‌های معتبر منتشر شود به مراتب مزیت‌های زیادی برای شما خواهد داشت. برخی از مزیت‌هایی انتشار آگهی عبارت‌اند از:

بیشتر دیده خواهید شد:

به دلیل فراگیری و جامعیت ریپورتاژ آگهی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا نرخ ترافیک و مخاطبین زیادی به سایت شما از صفحات مجازی، رسانه های مکتوب و… به سمت سایت شما سرازیر شود. این روش یک روش ایده آل و یک فرصت برای شماست تا آگهی خود را به گوش مخاطبین خود برسانید و به سوی هدف خود یک گام نزدیک تر خواهید شد.

برای تمامی گروه های کاری مناسب است:

یکی از مزیت‌های مهم ریپورتاژ آگهی این است که این نوع شیوه تبلیغاتی برای تمامی صنوف کسب و کاری مناسب بوده و باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد و بدون شک سبب رونق و گسترش کسب و کارتان می‌شود.

برند سازی و اعتبار برند

هرچه بیشتر محتوی تولیدی شما در محیط اینترنت و نشریات مختلف منتشر شود، شما تبدیل به یک برند خواهید شد و تداوم انتشار آن در کمپین‌های مختلف شما را یک برند ماندگار و با اعتبار بالا خواهد کرد

بهبود سئوی سایت با ریپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین ویژگی یا مزیت‌های انتشار آگهی یا ریپورتاژ افزایش رتبه سئوی سایت شما خواهد بود. ریپورتاژ آگهی با دریافت بک لینک یکی از بهترین شیوه‌های دریافت لینک از سایت‌های معتبر بوده که سبب افزایش رتبه گوگل سایت شما خواهد شد. به این صورت افزون بر این که سایت شما در سایت‌های معتبر بازدید دریافت می‌کند چند لینک با ارزش نیز خواهید داشت و گوگل وب سایت و برند شما را معتبر شناسایی می‌کند و کم کم شاهد بالا آمدن رتبه سایت خود خواهید بود.

ریپورتاژ آگهی معمولاً هرگز حذف نخواهد شد.

معمولاً دائمی بودن لینک ها و ریپورتاژ های منتشر شده یکی از مزیت‌های این نوع شیوه آگهی دهی در وب سایت‌ها می‌باشد و برخلاف بکلینک ها که موقتی و گاهی ماهانه هستند این نوع روش دریافت بک لینک به صورت دائمی خواهد بود و هرگز از وب‌سایت ریپورتاژ دهنده حذف نخواهد شد. به ویژه اگر محتوی منتشر شده توسط شما جذاب و با کیفیت باشد و از نظر مخاطبین آن سایت مورد بازدید قرار گیرد. هرچند گاهی مواردی محدود و استثنا نیز هست ولی اکثر سایت‌های ریپورتاژی آگهی را حذف نمی‌کنند. پس توصیه می‌شود زمان را هدر ندهید و برای محصولات و کسب و کار خود تبلیغ کنید و برند خود را معروف کنید و وب سایت خود را با ریپورتاژ محبوب و مشهور کنید

ریپورتاژ

ریپورتاژ آگهی چیست؟ چطور یک ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

 

13- وب سایت ریپورتاژ ارزان ایده خوبی نخواهد بود

شاید اولین بار همیشه به دنبال وب سایت ریپورتاژ دهنده ارزان باشید، اما دست نگه دارید همیشه این ایده روش خوبی نیست و دقت کنید دلیل هر گرانی گاهی مشخص است کیفیت کار خواهد بود. اگر قصد دارید رتبه وب سایت شما افزایش یابد سعی کنید از سایت‌های معتبر و قوی انتخاب کنید. زیرا این سایت‌ها کیفیت انتشار مطالب بهتری داشته و رتبه خوبی در گوگل دارند و از نظر گوگل این نوع سایت‌ها یک سایت دوست و آشنا برای مشخص کردن رتبه سایت‌های دیگر خواهند بود. گوگل به این سایت‌ها احترام گذاشته و روی حرف آنها حساب باز می‌کند!

 

14- در مراحل نوشتن و انتشار یک ریپورتاژ عالی از زاراکد راهنمایی بگیرید

زاراکد به عنوان یکی از برترین ارائه دهنده‌های سرویس ریپورتاژ در ۹۰ درصد وب سایت‌های خبری و معتبر ایران فعالیت داشته و این افتخار را دارد تا با اکثر وب سایت‌های فارسی زبان همکاری کند. کارشناسان ما در زاراکد Zaracode همواره ارائه دهنده بهترین نگارش ریپورتاژ برای مشاغل گوناگون بوده‌اند و در این امر یاری کننده شما خواهند بود. چنانچه به کسب و کار خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید در مدت زمان کوتاهی به هدف خود برسید حتماً از مشاوره‌های ما استفاده کنید.

شک نکنید ریپورتاژ آگهی یک هزینه نیست. هرچقدر در این راه هزینه کنید بیشتر از ۱۰ برابر هزینه انجام شده به شما بازگشت خواهد داشت!

ovdn

ریپورتاژ آگهی چیست؟ چطور یک ریپورتاژ آگهی بنویسیم؟

 

 


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zaracode2/public_html/wp-content/themes/zaratheme/includes/content-single.php on line 286
امید یوسفی