طراح سایت کیست و کارش چیست؟
اکتبر 31, 2020

سئوکار کیست و چگونه کار می کند

سئوکار کیست و چگونه کار می کند

امروز می خواهیم به مسئله ای بپردازیم که اصولا فرد سئوکار کیست؟ میخواهیم از دو دید مختلف به این مسئله نگاه کنیم اول از دید فردی که میخواهد سئو کار شود و دوم از نگاه فردی که نیاز به سئو کار دارد چرا که اصولا امروزه در بحث های مهمی مانند طراحی سایت مسئله سئو برای دیده شدن در نتایج گوگل بشدت حائز اهمیت است.ابتدا از خود سئو شروع می کنیم با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم به زبان خیلی ساده درباره این موضوع صحبت کنیم،سئو سایت جنگ رقابتی دیده شدن سایت های مختلف در موتور جست و جو میباشد و مهم ترین سلاح رقابتی،محتوای هر سایت میباشد.

 

سئوکار کیست و چگونه کار می کند

هدف سئو چیست؟

سئو مخفف search engine optimization می باشد. سئو به منظور بهینه سازی وبسایت مطابق استاندارها و الگوریتم های موتورهای جستجو صورت می گیرد تا نرخ بازدید سایت افزایش یابد. در واقع در سئو یه سری تکنیک ها توسط سئوکار ها بکار گرفته می شود، تا موتورهای جستجو سایت شما را قابل اعتماد و کاربر پسند تشخیص دهند و میزان نمایش سایت را  در نتایج سرچ طبیعی  افزایش دهند.

یک سئو کار یا متخصص سئو با آنالیز و مطالعه سعی میکند محبوبیت یک وب سایت را نزد موتور جستجو افزایش دهد، با اجرای استراتژی ها و تکنیک ها ، رتبه یک وبسایت را در نتایج سرچ بهبود ببخشد. سئو کار ها افرادی هستند و در نهایت به هدف اصلی خود، یعنی افزایش تعداد بازدید برای وبسایت مورد نظر برسند.

چگونه سئوکار شویم؟

یکی از عواملی که علاقه مندان به بحث سئو به آن می پردازند این سوال است که از کجا شروع کنند. فرد باید همان ابتدا نقطه شروع و نقطه هدف خود را مشخص کند. بدین منظور به دنبال راهکار های یادگیری و فراگیری دانش سئو می پردازد. روش های مختلفی برای یادگیری سئو وجود دارد. شرکت و حضور در دوره های تخصصی سئو، دیدن فیلم های آموزشی استفاده و مطالعه کتاب های آموزش سئو از روش های یادگیری سئو می باشد.

چناچه قصد دارید یک سئو کار شوید، این نکته را باید همواره مد در نظر قرار دهید، که الگوریتم ها و استاندارهای موتورهای جستجو همراه در حال تغییر و بروز رسانی هستند،پس شما هم همواره باید اطلاعات و دانش خود را به روز نگه دارید. درپایان، اگر به دنبال یادگیری و کسب درآمد در سئو هستید، پیشنهاد ما این است که از همین حالا شروع کنید زیرا نیاز بازار امروز است.

چگونه سئوکار شویم؟

استخدام سئوکار حرفه ای

برای اینکه وب سایت شما در نتایج خروجی موتورهای جستجو از رتبه بالایی برخوردار باشد نیاز به استخدام سئوکار حرفه ای دارید. با سئو سازی سایت این شانس را دارید که بازدیدکنندگان بیشتری را برای سایت خود جذب نمایید و نتیجه این اتفاق چیزی به جز افزایش اعتبار و درآمد نخواهد بود. سئو کاران حرفه ای افرادی هستند که در حوزه فروش اینترنتی (online Sale) و مباحث تبلیغات اینترنتی تخصص و سابقه بیشتری دارند، در واقع به افراد متخصص در شغل خدمات Seo سایت ، سئوکار حرفه ای میگویند. اگر شما هم تمایل به استخدام یک سئوکار حرفه ای دارید، لازم هست که مطالعات و بررسی هایی را در زمینه سئو انجام دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در هنگام استخدام سئوکار، شاید با مراجعه به برخی افراد سئو کار و یا شرکت سئو، که هدف اصلی آنها فقط کسب درآمد است به این جمله مواجه شویم که وبسایت شما در عرض یک یا دو ماه در صفحه اول گوگل قرار میگیرد! این ادعا کاملا غیر منطقی و غیر حرفه ای است زیرا اگر افراد آگاه باشند متوجه خواهند شد که نمی شود یک شبه به این نتیجه دست یافت.بالا رفتن رتبه سایت و افزایش ترافیک بازدید کنندگان که از اصلی ترین اهداف متخصصان سئو می باشد، خود ملزم تلاش و فعالیت بسیار و امری زمان بر است.

سئوکار کیست و چگونه کار می کند

دستمزد سئوکار

دستمزد سئو کار بسته به روش کاری متفاوت می باشد. دریک حالت، شرکت یا کسب و کار یک سئوکار را بصورت کارمند تمام وقت و یا نیمه وقت استخدام می کند و دستمزد سئوکار به صورت ماهیانه پرداخت می شود. در این حالت سئوکار موظف می باشد در ساعت کاری مشخص در شرکت حضور داشته باشد، که حقوق او بسته به میزان تخصص و ساعات کاری مشخص می شود.

در حالت دیگر دستمزد سئو کار براساس کلمات کلیدی مشخص می شود. در این حالت سئوکار و یا شرکت خدمات سئو متعهد می شود، که برای کلمات کلیدی مشخص در ازای دریافت مبلغی، وبسایت را به جایگاه مشخص در نتایج سرچ گوگل بیاورد. به عنوان مثال به زبان خودمونی برای کلمه فلان، در ازای دریافت فلان قدر، سایت شما طی زمان مشخصی در صفحه اول گوگل قرار می گیرد.

برون سپاری سئو  سایت یکی دیگر از روشهایی است که می توانید با استفاده از آن سایت خود را سئو کنید. در این حالت شما بهینه سازی سایت را به شرکت ارائه دهنده خدمات سئو می سپارید.شرکت خدمات سئو نیز متعهد می شود که براساس قرارداد امضاء شده، وبسایت شما را در طی زمان تعیین شده و کلمات کلیدی مشخص در نتایج سرچ موتوهای جستجو بیاورد. در این حالت دستمزد سئوکار بر اساس کلمات کلیدی و میزان تخصص و تجربه شرکت ارائه دهنده خدمات سئو تعیین می شود.

دستمزد سئوکار

یکی از بهترین روش های برای پیدا کردن بهترین سئو کار این است، که او چه مدت و چه قیمت سئو را برای سایت پیشنهاد می‌کند. زیرا سئو سازی سایت یک فرآیند زمانبر با هزینه نسبتا بالا است. اینکه سئو کار و یا شرکت سئو ادعا می کند، می تواند سایت شما را مدت یک یا دو ماه و با قیمت های غیر معقول و پایین در صفحه اول گوگل میاورد، شک نکنید که یک دورغی بیش نیست! و یا اینکه از روش های کلاه سیاه ( روشهایی که فقط یه قصد فریب دادن موتور های جستجو انجام می شود ) برای بالا آورد سایت شما استفاده می کند، که تنها به بهینه ساری سایت شما کمک نمیکند،بلکه به سایت شما آسیب نیز وارد می کند.

 

بهترین سئوکار کسی است که با استفاده از روشهایی که مطابق استاندارها و الگوریتم های  به روز گوگل و دیگر موتور های جستجو که اصطلاحا به آنها روش های کلاه سفید گفته می شود، سایت را بهینه سازی می کند. در این روش همه تکنیک ها مورد استفاده فقط در جهتی است که کاربر بتواند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود بیابد.

شما همواره می توانید برای مشاوره بیشتر با کارمندان حرفه ای ما در زمینه سئو از شرکت هوشمند افزار کاسپین اطلاعات کسب کنید


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zaracode2/public_html/wp-content/themes/zaratheme/includes/content-single.php on line 286
امید یوسفی