چرا به طراحی وبسایت نیاز داریم؟
نوامبر 16, 2020
یادگیری یک فریم ورک PHP مانند لاراول:
چگونه طراحی سایت را شروع کنیم و طراح سایت شویم؟
نوامبر 18, 2020

طراحی سایت در رشت و گیلان

چگونه طراحی سایت را شروع کنیم و طراح سایت شویم؟

طراحی سایت در رشت و گیلان

طراحی سایت رشت و گیلان را مردم ساکن رشت به وفور جستجو میکنند. رشت یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است.

رشت در گذشته قطب تولیدات نساجی ایران بود در سالیان اخیر بسیاری از کارخانجات بزرگ صنعتی در رشت به حالت تعطیل درآمده‌اند و بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌های فعال نیز با ظرفیت کم و با مشکلات زیاد مشغول به فعالیت هستند.

طراحی سایت در رشت و گیلان

سفارش طراحی سایت رشت

برای سفارش طراحی سایت در رشت نکات قابل توجه بسیار است. ما در این قسمت به ۳ عامل مهم در سفارش طراحی سایت اشاره می کنیم:

 

۱.استفاده از تکنولوژی AMP

AMP یا Accelerated Mobile Page در تعریف به معنای بالا بردن میزان سرعت بارگذاری صفحات در موبایل است. همانطور که با سرعت بالایی صفحات وب را در لپ تاپ مشاهده میکنید در تلفن های همراه نیز باید به همین شکل باشد.

طراحی سایت در رشت و گیلان

۲.مسلط به دیجیتال مارکتینگ

این رویکرد به معرفی محصولات و پیش‌برد فروش از طریق فضای دیجیتال اصرار دارد. در دیجیتال مارکتینگ باید شخصی که تجربه بالایی دارد آن را انجام دهد.طراحی سایت باید تمامی مواردی که ئر افزایش فروش موثر است رعایت کرده و در طراحی سایت پیاده کند.

۳.حفظ امنیت سایت

طراح سایت موظف است تا حفظ امنیت سایت را بر عهده بگیرد. شرکت طراحی سایت باید تضمین حداکثری امنیت و راهکارهای شناسایی مسیرهای هکینگ و تعهد نسبت به برقراری امنیت دائم پس از مشکلات امنیتی را متعهد شود.

طراحی سایت در رشت و گیلان

شرکت طراحی سایت رشت

 

شرکت هوشمند افزار از سال 1395در طراحی سایت در رشت فعالیت می کند. شما می توانید برای سفارش طراحی سایت حرفه ای با ما تماس بگیرید. همانطور که در سرچ گوگل مشاهده کردید، گوگل شرکت  هوشمند افزار را در جستجوی کلمه شرکت طراحی سایت در رشت ، به شما معرفی کرده است.

در حال حاضر محل دائمی شرکت طراحی سایت هوشمند افزار در تهران است و هیچ شعبه نمایندگی در شهر رشت ندارد. شما می توانید با سفارش حضوری و یا غیر حضوری امور طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

ما افتخار داریم که با ارائه خدمات متمایز از همکاران خود، طراحی سایت شما را به صورت حرفه ای انجام دهیم. برای آسودگی خاطر شما در زمینه کیفیت کار طراحی سایت، گارانتی بدون قید و شرط را برای شما در نظر گرفته ایم.

اگر برای سفارش طراحی سایت در رشت ساکن هستید و نگران پیگیری و مراحل سفارش طراحی سایت در تهران هستید، به شما اطمینان می دهیم که با خدماتی متفاوت از همکاران و با کیفیت نگرانی شما را در زمینه ارتباط با ما برای شما مرتفع کنیم.

 

قیمت طراحی سایت رشت

 

قیمت طراحی سایت رشت یک سرمایه گذاری حرفه ای و معقول است. شما با پرداخت هزینه طراحی وب سایت در رشت ، صاحب یک وب سایتی می شوید که مزایای زیر را برای شما دارد:

وب سایت شما مادام العمر هست. با تمدبد کردن هاست و دامنه به صورت سالیانه میتوانید سیات خود را همیشه داشته باشید.

مخاطب شما فقط برای استان شما نیست و به راحتی می توانید به بازارهای دیگر استان ها و یا خارج از ایران فکر کنید

وب سایت شما هزینه های تبلیغاتی مانند چاپ بروشور و کاتالوگ برای تمامی محصولات، شرکت در نمایشگاه و … را کاهش می دهد

شرکت طراحی سایت هوشمند افزار برای تمامی کسانی که ساکن  استان رشت هستند یک تخفیف ویژه در قیمت طراحی سایت لحاظ می کند.

 

طراحی سایت ارزان در رشت

طراحی سایت در رشت و گیلان

آیا شما هم به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستید؟ به نظر شما چقدر یک طراحی سایت ارزان می تواند نیازهای حرفه ای شما را برآورده کند؟ می دانیم که شما هم برای سفارش طراحی وب سایت رشت میدانید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

همانطور که شما به قیمت های ارزان برخی از رستوران ها توجهی نمی کنید و حاضر نیستید سلامتی خود را با غذاهای ارزان به خطر بیاندازید، قطعا می دانید که طراحی سایت ارزان هم  می تواند کسب و کار شما را به خطر بیاندازد.

قطعا طراحی وب سایت ارزان، نمی تواند در حوزه امنیت وب سایت، انعطاف پذیری ارتقاء سایت، افزایش بازدید سایت، اعتماد سازی در بازدید کنندگان سایت و … موفق ظاهر شود.

با توجه به توضیحات گفته شده اگر همچنان به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم به سه مورد زیر در سفارش خود دقت کنید:

 

۱.آیا طراحی وب سایت ، سئو سایت دارد؟

زمانی که شما سفارش طراحی سایت میدهید، در واقع میخواهید از سایت خود بهره برداری بیشتری در افزایش فروش خود کنید. در همین راستا انتظار دارید که کاربران  با جستجویی که در صفحات گوگل انجام میدهند سایت شما برایشان به نمایش در آید. بنابر این باید تمهیدات سئو سایت  از ابتدا چیده شود تا مجبور به باز طراحی سایت نشوید همچنین باید برنامه منظمی برای گرفتن بک لینک دائمی داشته باشید.

 

۲.آیا طراحی وب سایت ارزان پشتیبانی قوی دارد؟

نکته مهمی که بعد از طراحی وب وجود دارد پشتیبانی از سایت است. طراح سایت باید متعهد به پشتیبانی از سایت باشد تا هر زمان که مشکلی برای سایت به وجود آمد آن را برطرف کند.

 

۳.آیا طراحی سایت ارزان به صورت ریسپانسیو است؟

از آنجایی که افراد امروزه بیشتر از طریق تلفن های همراه سایت های مختلف را بازدید میکنند، پس قابلیت واکنش گرا بودن یک سایت دارای اهمیت است . یعنی یک سایت طراحی شده باید در تمامی دستگاه ها اعم از لپ تاپ ، تبلت ، تلفن های همراه به طور کامل و استاندارد دیده شود و مطابق با صفحه نمایش کاربر ، ابعاد نمایش سایت به صورت خودکار و هوشمند تغییر کند.


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zaracode2/public_html/wp-content/themes/zaratheme/includes/content-single.php on line 286
امید یوسفی