خدمات سئو در گیلان رشت و انزلی 
خدمات سئو در گیلان رشت و انزلی 
نوامبر 9, 2020
 همه آنچه که درباره طراحی وب سایت باید بدانید
 همه آنچه که درباره طراحی وب سایت باید بدانید
نوامبر 11, 2020

نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی، که باید بدانید.

نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی، که باید بدانید.

 

نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی، که باید بدانید. ،حتما شما هم به توان خارق العاده اینترنت در همه گویه ها پی برده اید. این روزها با استفاده از اینترنت هر کاری که مد نظرتان باشد، می توانید انجام دهید. یکی از کارهایی که در فضای اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به سرعت در حال ترقی می باشد، داشتن سایت فروشگاهی می باشد. با اینترنت دیگر فروش محدودیتی ندارد.با زاراکد همراه باشید.

 

سایت فروشگاهی

امروزه زیاد می شنویم که با به کارگیری اینترنت می شود، به درآمد دست پیدا کرد ولی یکی از پولساز ترین و پر رونق ترین طریق های کسب درآمد داشتن سایت فروشگاهی می باشد. خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی به یک امری کاملا عادی و روتین در زندگی کل کسان تبدیل شده است. به همین انگیزه بسیاری از کسان رغبت دارند که خدمات و محصولات خود در فضای اینترنت و در قالب سایت فروشگاهی به مشتریان خود ارائه بدهند.

 

قطعا معروفترین سایت فروشگاهی در ایران سایت دیجی کالا می باشد، که ابتدا فعالیت آنها با فروش فقط چند محصول محدود شروع شد ولی امروزه شاهد این مسئله هستیم که تبدیل به بزرگترین سایت فروشگاهی ایران شده اند. هر گونه محصولی که شما مد نظر داشته باشید، به راحتی می توانید در این سایت به آن دسترسی داشته باشید. هرگز به این قضیه توجه نداشته باشید که چون سایت دیجی کالا وجود دارد، و بزرگترین سایت فروشگاهی ایران می باشد، بسیاری از ملت از آن خرید می کنند و به همین دلیل عقلانی نیست که ما نیز سایت فروشگاهی داشته باشیم.

 

این طرز اندیشه کاملا اشتباه می باشد، به این علت که سایت های فروشگاهی زیادی وجود دارند که بدون اینکه دیجی کالا را رقیب خود بدانند، فروش دارند و به درآمد های بسیار بالایی دریافتی اند. اما اگر شما هم تصمیم گرفته اید که برای فروش محصولات و خدمات خویش یک سایت فروشگاهی تاسیس کنید، برای این شغل می بایست طراحی سایت خود را به شخصی که در این مقوله فعالیت داشته و پروژه های سایت فروشگاهی مناسبی داشته مراجعه کنید. اما پیش از کل این حرف ها، شما به عنوان یک کارفرما می بایست نکاتی را درباره طراحی سایت فروشگاهی خود مد نظر قرار دهید.

 

نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی

طراحی ظاهری

شما زمانی که یک سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خویش تاسیس می کنید، باید به این مسئله توجه کنید که سایت شما مانند مغازه و ویترین پیشه شما می باشد. پس به لحاظ ظاهری می بایست خیلی زیبا باشد تا مورد توجه مشتریان شما قرار بگیرد. به همین انگیزه در پیش درآمد اولین تکاپو شما در راستای تاسیس سایت فروشگاهی، داشتن طراحی ظاهری قشنگ و رابط کاربری پسندیده می باشد. به این انگیزه که مخاطبان و مشتریان شما جذب خدمات و محصولات شما شوند، زیبایی ظاهری سایت بسیار مهم می باشد. شما مطمئن باشید که اگر سایت زیبایی نداشته باشید، بسیاری از مخاطبان و مشتریان خویش را از دست خواهید داد.

 

برای اینکه در کل موارد نگاه نخست کارایی بسزایی در جذب مخاطب و خرید دارد. شما به کل مواردی که در نگاه مشتری تاثیر دارد می بایست توجه کافی داشته باشید، از طیف رنگی که در سایت خویش می خواهید بکار ببرید تا طراحی لوگو و دیگر مسائل مربوط به نما سایت فروشگاهی شما.

نکته دیگری که در رابطه با طراحی ظاهری سایت خویش می بایست توجه داشته باشید این نکته می باشد، که طراحی ظاهری سایت شما همخوانی با نوع محصولاتی که به فروش می رسانید، داشته باشد.

 

نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی، که باید بدانید.

سهولت خرید

نکته بعدی که درباره سایت فروشگاهی خویش می بایست توجه داشته باشید، سهولت خرید از سایت می باشد. در هنگام طراحی سایت باید به این نکته توجه داشته باشید، که پروسه خرید از سایت شما به آسانی صورت بگیرد. مشتریان هنگام خرید قطعا علاقه ای ندارند، که پروسه طولانی و پیچیده ای را برای خرید محصول خویش طی کنند. و در بسیاری از مواقع به انگیزه پیچیده بودن فرآیند خرید، بسیاری از مشتریان از خرید خود صرف عقیده کرده اند.

 

امکان بررسی و مقایسه

یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود مشتری شما با گمان آسوده از سایت شما خرید داشته باشد، امکان بررسی و سنجش با دیگر محصولات می باشد. برای خود شما هم قطعا این اتفاق پیش آمده که هدف خرید برای نمونه پیراهنی را داشته اید ولی در بین دو انتخاب مردد هستید که کدام را گزینش کنید. در خرید های اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی بی گمان در ضمن مسائلی رخ می دهد، پس زیاد هوشمندانه می باشد که  شما با پروا به نوع محصولی که مشتری منظور خرید آن را دارد، شرایطی را فراهم سازید تا مشتری بتواند محصولات را با یکدیگر مقایسه کند.

 

نکاتی در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی، که باید بدانید.

 

توضیحات در مورد محصولات

فرقی ندارد که شما در سایت فروشگاهی خود چه محصولی را به فروش می رسانید. در واقع با تک تک محصولاتی که در سایت فروشگاهی خود به منظور فروش قرار داده اید، می بایست در ارتباط با آنها اطلاعاتی را به خویش ارائه بدهید. برای نمونه اگر شما سایت فروشگاهی فروش پوشاک دارید، می بایست در رابطه با تمام محصولات و پوشاک خویش اطلاعاتی از قبیل اندازه، جنس، رنگ دقیق، روش شستشو و … در اختیار مخاطبان خویش قرار بدهید.

 

همچنین عکس هایی که در رابطه با محصولات خویش به عنوان مثال در سایت قرار می دهید، می بایست کاملا با محصولی که درانتخاب کردن مشتری قرار می دهید، یکسان باشد. به این شیوه نباشد که مشتری با به کارگیری اطلاعات و عکس هایی که شما در سایت در رابطه با فرآورده گذاشته اید، خرید را انجام دهد ولی زمانی که محصول را اخذ می کند، مطابقت با سایت نداشته باشد.

 

و آخرین مورد درباره سایت فروشگاهی، داشتن درگاه های پرداخت آنلاین می باشد. بهترین طریق برای اخذ خرج محصولات پرداخت آنها به شکل آنلاین و از طریق این درگاه های پرداخت می باشد. با کاربرد از این روش هم مشتری از شیوه پرداخت خویش مطمئن است و هم وجه ها مستقیما به حساب شما واریز می شود.

برای ثبت سفارش فروشگاه آنلاین توسط کارشناسان ما کلیک کنید

 

نمونه سایت فروشگاهی

 

فروشگاه گرین گاردن

 

وب سایت هفت رژ

نوع پروژه: طراحی و سئوی سایت گرین گاردن | GreenGarden

توضیح کوتاه: وب سایت فروشگاه

موضوعات تحت پوشش شامل: بزرگترین وب سایت فروش زیتون و فراورده های زیتون رودبار با ارسال به سراسر کشور

برخی از مشخصات پروژه گرین گاردن

☑️ نام سایت: گرین گاردن

☑️ آدرس دامنه: www.greengarden.ir

☑️ زبان برنامه نویسی یا اسکریپت: وردپرس

☑️ نوع سایت: وب سایت فروشگاهی

☑️ محتوی سایت: فروش زیتون، روغن زیتون و فراورده های مرتبط با ارسال به سراسر کشور

☑️ نمونه واژه های سئو شده : سبزی پلنگ مشک رودبار، خرید روغن زیتون اصل رودبار، پلنگ مشک رودبار، روغن زیتون فرابکر رودبار


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zaracode2/public_html/wp-content/themes/zaratheme/includes/content-single.php on line 286
آزیتا قلیپور