طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت چیست؟ 
نوامبر 22, 2020
نقش بازاریابی اینترنتی و برندینگ در شبکه های اجتماعی
نقش بازاریابی اینترنتی و برندینگ در شبکه های اجتماعی
نوامبر 23, 2020

نکات مهم و اساسی در طراحی سایت های خبری

نکات مهم و اساسی در طراحی سایت های خبری

نکات مهم و اساسی در طراحی سایت های خبری

نکته های مهم در طراحی تارنماهای خبری

نکات مهم و اساسی در طراحی سایت های خبری ،سایت های خبری و آگاهی رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند. انگیزه این سوژه اهمیت اطلاع رسانی از یک طرف و احتیاج جامعه به گرفتن جدیدترین اخبار اینترنت از طرف دیگر است چنانچه طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی فرآوری کنند می توانند مخاطب قابل توجهی را به خویش جذب نمایند.

 

مخاطب اینترنتی ترجیح می دهد که خبر را در لحظه دریافت کند و این موضوع باعث می شود که کاربران تمایل خاصی به سایت های خبری داشته باشند. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اهمیت طراحی سایت های مناسب خبری بیش از پیش شده است، همانطور که می دانید داشتن یک سایت خبری به تنهایی  کافی نیست و می بایست نکات پیوسته با سئو و تجربه کاربری به صورت کامل در آن رعایت شوند تا نتیجه مناسب حاصل گردد. زاراکد با اخذ نکات مهم در مقوله طراحی سایت حرفه ای و در عقیده اخذ سادگی، کاربردپذیری، سئو و بهینه سازی، امنیت، سرعت، پیمانه پذیری و دیگر موارد پر اهمیت در وب سایت های خبری، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در اختیار مدیران سایت های خبری قرار دهد.

 

 

نکات مهم و اساسی در طراحی سایتهای خبری

هدف از طراحی سایت خبری چیست ؟

با پیشرفت تکنولوژی افراد برای اطلاع از اخبار روزانه و تمام اطلاعات به اینترنت مراجعه می کنند . به همین دلیل تمام خبرگذاری ها ، مجلات ، جراید و … اقدام به طراحی سایت خبرگزاری می کنند و اهداف خویش را دنبال می کنند و نیز می توانند از راه این سایت درآمد زایی نیز بکنند . که از طریق قرار دادن تبلیغات متنی و بنری در سایت این کار انجام می شود .

برای کامیابی طراحی سایت خبری باید موارد پایین را رعایت کرد :
  • رنگ متن و نوشته مناسب
  • کد نویسی سایت به شکل استاندارد
  • بهینه سازی و سئو سایت
  • قالب متناسب و زیبا
  • انتشار تازه های درست و کامل
  • بالا بودن امنیت سایت
  • دوری از انتشار خبر های دروغین
  • به روز کردن سایت به طور مداوم
  • پیشگام بودن در انتشار تازه های جدید

 

نکات مهم و اساسی در طراحی سایت های خبری

 

نکات مهم و اساسی در طراحی سایت های خبری

چگونه یک سایت خبری موفق داشته باشیم؟

موفقیت یک سایت خبری بر اساس شمار مخاطب آن اندازه گیری می شود و پارامترهای مختلفی جهت کیفیت سایت های خبری وجود دارد. در مرحله اول، یک سایت خبری باید بتواند مورد خود را از طریق گوگل و یا ورودی سر راست تامین کند و سپس با طراحی پسندیده و کیفیت محتوای قابل قبول کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید. در پیوستگی به بعضی از مهمترین ویژگی های سایت های خبری کامیاب اشاره می کنیم.

 

1- نحوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان سایت :

در طراحی سایت های خبری روش نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت زیاد بالایی برخوردار است. به راستی بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان شدنی به اخبار تازه مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار پیوسته با موضوع  را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات در کمترین زمان ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

 

2- سرعت مناسب لود شدن صفحات :

با توجه به بازدید نسبتا بالایی که سایت های خبری دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت خیلی مهم است.

 

3- رعایت نکات امنیتی :

نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری سایت اهمیت بسیار بالایی دارد و رعایت این نکات در سایت های خبری مهم است.

 

 4- بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو :

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و… ولی کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت. زاراکد نگاه گزیده تر ای به سئو سایت های خبری دارد و سایت های طراحی شده بدست ما همواره در صدر نتایج گوگل قرار گرفته اند. این سوژه می تواند کمک خیلی زیادی به سایت های خبری در جهت افزایش بازدیدکننده بکند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه صفحه مربوط به سئو سایت را مطالعه نمایید.

 

5- تعریف سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگار :

قطعا تعیین سطوح دسترسی مشخص بر اساس گروه های خبری و چیدمان های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران سایت در سایت های خبری اهمیت بسیار زیادی دارد.

6- بهینه سازی شده برای موبایل :

روز به روز کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای دستیابی به اطلاعات استفاده می کنند در حال افزایش است. لود شدن مناسب صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند اهمیت بسیار بالایی دارد. وب سایت های خبری در حال بهینه کردن زمان لود شدن صفحات خود در تلفن های هوشمند نیز هستند و به این جستار نیز اهمیت خاصی می دهند.

7- سادگی :

بخش مدیریت سایت به گونه ای طراحی می شود که افراد گوناگون بر بنیاد سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات مورد نظر را ویرایش کنند.

8- ارائه خبر و اطلاع رسانی با فرمت های گوناگون :

علاوه بر اخبار متنی، امکان قرار دادن اطلاعات به شکل چندرسانه ای (صوت، تصویر، فیلم) نیز می تواند در سایت های خبری استفاده شود که جذابیت تازه را دوچندان خواهد کرد.

 

نکات مهم و اساسی در طراحی سایت های خبری

 

طراحی سایت خبری خود را به تیم حرفه ای زاراکد بسپارید

ما با استفاده از ایمن ترین و سریعترین زبان برنامه نویسی در وب یعنی php سایت های خبری با سرعت لود بالا طراحی میکنیم.این زبان برنامه نویسی اختصاصی نه فقط سرعت لود صفحات را بالا می برند، به انگیزه اینکه مانند قالب های حاضر موجود در بازار، در دسترس عموم  قرار ندارد از امنیت بالاتری برخوردار است . برای سنجش سرعت زبان برنامه نویسی PHP کلیک کنید

یکی از دلایل مهمی که  زارا کد را از بسیاری از شرکت های طراحی سایت مجزا می کند ، استانداردسازی وب سایت ها بر اساس الگوریتم های روز گوگل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقوله به صفحه سئو مراجعه نمایید.

علاوه بر استفاده از زبان برنامه نویسی اختصاصی و سئو که از مهم ترین نکات طراحی سایت می باشد ، به کارگیری گرافیک ساده برای وب سایت از اولویت های ماست. زیرا بر این جستار اعتقاد داریم که همگی کاربران با هر اندازه فرهنگ از اینترنت باید بتوانند به راحتی از خدمات یک تارنما بهره‌گیری نمایند .

 

امکانات طراحی سایت خبری

از دیگر امکانات یک تارنما خبری میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

o          مدیریت اخبار

o          ایجاد و ویرایش و حذف آگاهی ها شامل :

o          تیتر خبر

o          روتیتر و زیر تیتر

o          لید خبر

o          انتخاب سرویس های خبری

o          انتخاب تگ مرتبط

o          تعیین چگونگی انتشار

o          تعیین نوع خبر

o          تعیین زمان انتشار

o          درج تصویر برای اخبار

o          مدیریت آگاهی ها تصویری و آپلود تصاویر نامحدود برای خبر(درج و حذف و و یرایش )

o          مدیریت اخبار چندرسانه ای (درج و حذف و و یرایش )

o          انتخاب گونه نمایش تازه ها در سایت

o          مدیریت سرویس های  خبری

o          ایجاد سرویس های خبری به شمار نامحدود در دو سطح

o          مدیریت درج تازه ها در سرویس های خبری

o          نمایش آگاهی ها پیوسته در سرویس های خبری

o          تعریف سطح دسترسی برای کاربران به بخش های مختلف

o          مدیریت آرشیو اخبار ( بایگانی موضوعی اخبار)

o          نمایش تازه ها پربازدید برای ادمین سایت

o          مدیریت گزارشات

o          و امکانات زیادی که می توانید برای گرفتن آن و استفاده از آن  و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

 

دلایل به کارگیری طراحی سایت های خبری

در سراسر مملکت  در هر لحظه اتفاقات جدیدی در حال رویدادن می باشد. برای مردم خیلی اهمیت دارد که در کوتاه ترین زمان  از اخبار مطلع شوند زیرا بر بسیاری از جنبه های زندگی آنها تاثیر گذار است. با شیوه سنتی و چاپ بر روی کاغذ امکان آگاهی از آگهی ها در لحظه وجود ندارد. طراحی سایت خبری این برتری را به وجود آورده که افراد جامعه قادر باشند  اخبار را در تند ترین زمان و کمترین هزینه ممکن بخوانند. با طراحی سایت علاوه بر جلب خوشنودی کاربران خود قادر خواهید بود که به درآمدزایی نیز برسید

به این شکل که در نخست با سئو سایت خبری خود برای موتورهای جستجو، بازدیدکنندگان بسیاری را جذب می نمایید، سپس زمانی که شمار کاربران شما به حدمطلوبی رسید در ازای گرفتن مبلغی، آگهی های تبلیغاتی و مواردی از این دست را قرار می دهید.

تیم حرفه ای زاراکد از کادری کارآزموده و حرفه ای تشکیل شده است. تمامی نیازهایی که شما برای موفقیت طراحی سایت خبری خویش نیاز دارید، برایتان فراهم کرده ایم. شما می توانید به منظور آگاهی رسانی پسندیده تر و جذب مخاطبان بیشتر برای سایت خبری خود، تقاضا طراحی اپلیکیشن موبایل نمایید. به انگیزه سادگی و دردسترس بودن گوشی های همراه، این فرصت برپایی شده که در طراحی سایت خبری حرفه ای خود یک اپلیکیشن همگام و کاربرپسند داشته باشید.

با استفاده از اپلیکیشن خدماتی در گویه خبری می توانید در هرکجا و هرلحظه در کناره کاربران خویش باشید و آخرین تازه ها و رخداد را به آنان انتقال دهید. به قصد مشاوره و آگاهی از شرایط و خرج طراحی سایت خبری ، همینطور خدمات سئو و طراحی اپلیکیشن موبایل خبری می توانید با تیم حرفه ای زاراکد تماس پایدار کنید.

 

نمونه کارهای سایت خبری

 

2 مووی

طراحی سایت خبری

 

هوشمند اسپرت

طراحی سایت خبری

 

طراحی سایت خبری

 

 

 


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/zaracode2/public_html/wp-content/themes/zaratheme/includes/content-single.php on line 286
آزیتا قلیپور