اکانت مدیریت شده گوگل ادوردز، روشی نوین جهت انجام تبلیغات با مدیریت و تنظیمات توسط کارشناسان ما

اکانت های مدیریت شده گوگل ادوردز

شما با انتخاب هر یک از پلن های تلیغاتی مدیریت شده گوگل ادوردز، با انتخاب متن تبلیغاتی، کلمات کلیدی، زمان نمایش، کشورهای مورد نظر و سایر جزئیات بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید شروع به تبلیغاتی متنی در صفحه اول موتور جستجوی گوگل کنید.

تفاوت این نوع اکانت ها با اکانت اختصاصی در هزینه ی اولیه ای است که پرداخت می شود. در این نوع اکانت ها:

شما نیازی به تسلط داشتن به جزئیات گوگل ادوردز ندارید و این کار را به کارشناسان ما خواهید سپرد که بهترین و بهینه ترین حالت ممکن را برای شما تنظیم کرده تا کمترین هزینه به ازای کلیک را پرداخت کنید

ساخت اکانت گوگل ادوردز هزینه دارد و شما با خرید یکی از پلن های مدیریتی گوگل ادوردز، هزینه اولیه برای ساخت اکانت گوگل ادوردز را نخواهید داشت.

با خرید یکی از پلن های اکانت گوگل ادوردز مدیریت با توجه به نیاز شما کمپین تبلیغاتی شما ساخته شده و پس از بررسی و تحلیل به بهینه ترین حالت ممکن تنظیم می شود و بعد از یک الی دو ساعت تبلیغ شما در گوگل وجود دارد.

ویژگی های اکانت مدیریت شده

اکانت های مدیریت شده گوگل ادوردز مناسب با هر بودجه ای در نظر گرفته شده است شما با انتخاب هر کدام از پنل ها به سرعت شروع به تبلیغات کنید و مطمئن باشید از نتایج دریافتی از تبلیغات خود در گوگل شگفت انگیز خواهد شد.

  • ارائه دامنه بین المللی رایگان
  • کارمزد شارژ اکانت رایگان است!
  • طراحی سایت رایگان در صورت نیاز
  • ساخت بی نهایت کمپین تبلیغاتی رایگان
  • متن تبلیغاتی و کلید واژه ها بدون محدودیت
  • بهینه سازی تبلیغات جهت کاهش هزینه تبلیغ
  • تنظیمات زمانبندی و مکان نمایش تبلیغات

گوگل ادوردز (Google AdWords) چیست (بین عموم گوگل ادوردز شناخته می‌شود)؟ و چگونه کار می‌کند؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز، سیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ دهنده هزینه‌ای بابت کلیک شدن روی متن تبلیغاتی خود در نتایج گوگل پرداخت می‌کند از این روش تبلیغ دهنده بابت تبلیغ هزینه کرده و گوگل نیز از این روش کسب درآمد خواهد داشت.

تبلیغات در گوگل ادوردز

آیا گوگل ادوردز شیوه تبلیغاتی خوبی هست و بازخورد دارد؟

پاسخ به اینکه آیا گوگل ادز خوب است و بازخورد دارد بستگی به رقابت موجود در کلمه‌های کلیدی انتخایی و هزینه کلیک در نظر گرفته شده دارد تا بازخورد واقعی و رضایت بخشی برای کسب کار شما داشته باشد، این ممکن است برای تعدادی از کسب و کارها سودمند بوده و بازخورد چند برابری داشته باشد و برای تعدادی غیر سودمند باشد. با توجه به تجربه تیم بای ادورد به قاطعیت میگوییم که برای درصد خیلی زیادی از کسب و کارها سودمند است البته تا زمانی که کلمه‌های نامناسب برای تبلیغات انتخاب نشود که نیازمند تجربه و صرف زمان در انتخاب کلیمات کلیدی و هزینه به ازای کلیک یا CPC شما دارد. برای این منظور شما می‌توانید یکی از اکانت‌های مدیریت شده تبلیغات در گوگل را از بای ادورد تهیه کنید و یا اکانت اختصاصی مدیریت شده تا زمانی که تجربه مناسب برای مدیریت توسط شما را کسب کنید تهیه کنید. در این نوع اکانت‌ها مشاوره و تمامی تنظیمات توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز چقدر است؟

فاکتورهای زیادی در محاسبه هزینه تبلیغات google Ads دخیل هستند. اینکه چه میزان هزینه شما برای تبلیغات خود در هر روز قصد دارید صرف کنید.، اینکه رقبای شما چه هزینه‌ای می‌کنند و آیا شما تنها شخصی هستید که برای تبلیغات در گوگل هزینه کرده اید، انتخاب جایگاه نمایش تبلیغ در گوگل و…. همگی روی هزینه تبلیغ شما تاثیر گذار خواهد بود. با این حال شما می‌توانید برای شروع تبلیغات حتی با روزی ۱۰ هزار تومان نیز شروع به تبلیغ کنید و هزینه نمایش تبلیغات در گوگل رایگان بوده و صرفاً هزینه به ازای هر کلیک را پرداخت خواهید کرد.

چگونه در گوگل تبلیغات انجام دهیم؟

صاحبان کسب و کار به راحتی با ثبت نام در گوگل و ساخت یک اکانت تبلیغاتی در گوگل به آدرس Google AdWords account یک کمچین تبلیغاتی گوگل ساخته و شروع به تبلیغ کنند، البته قبل از نمایش تبلیغ نیاز به شارژ اکانت خود دارید برای این منظور می‌توانید از طریق یک حساب بین‌المللی اقدام به شارژ اکانت خود کنید و یا از کارشناسان بای ادورد درخواست شارژ اکانت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اکانت تبلیغاتی گوگل شما را شارژ کنند.

سیستم قیمت گذاری گوگل (AdWords bidding) چگونه کار می‌کند؟

موقعیت واقعی نمایش تبلیغ شما با توجه به امتیاز (rank) تبلیغات شما مشخص می‌گردد. امتیاز بالا جایگاه ۱ تبلیغاتی را خواهد داشت. مقدار CPC واقعی شما یعنی با توجه به هزینه‌ای که در نظر می‌گیرید جایگاه نمایش تبلیغات شما تغییر خواهد کرد. اگر امتیاز کیفیت تبلیغ شما (Quality Scores) کم باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید تا جایگاه بالاتری به شما تعلق گیرد.

با انجام تبلیغ در گوگل، چند روز تبلیغات فعال خواهد بود؟

تمامی موارد بستگی به میزان هزینه‌ای دارد که شما به ازای هر کلیک پرداخت می‌کنید. دقت کنید که نمایش تبلیغات رایگان بوده و شما فقط به ازای کلیک روی تبلیغات هزینه پرداخت خواهید کرد. پس به صورت کلی زمان خاصی برای این مورد نمی‌توان در نظر گرفت و همه چیز بستگی به تنظیمات و میزان هزینه شما دارد.

هزینه به ازای هر کلیک (CPC) در گوگل ادز چیست؟

CPC یا cost per click عبارت است از هزینه‌ای که به ازای هر کلیک در هر بار کلیک شدن روی تبلیغات خود پرداخت خواهید کرد.

CPC یا هزینه به ازای هر کلیک چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه به ازای هر کلیک بستگی به رقابت موجود بین کلمه‌های کلیدی، ماکزیمم هزینه انتخابی به ازای هر کلمه و همچنین امتیاز کیفیت یا Quality Score شما دارد

میانگین هزینه هر کلمه کلیدی در گوگل ادوردز چقدر است؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است و این بستگی به رقابت و همچنین کلمه کلیدی شما دارد، برای نمونه برای کلمه “خرید هاست” ممکن است بیش از ۶ نفر تبلیغ انجام دهند پس به همین نسبت هزینه بیشتری به ازای هر کلیک و میانگین نهایی کلیک باید پرداخت شود. برای نمونه هزینه‌ای برابر ۰.۵ تا ۱.۵ دلار به ازای هر کلیک، اما برای یک کلمه کلیدی با رقابت کم ممکن است هزینه خیلی کمتر برای نمونه در حد ۰.۰۱ دلار پرداخت شود.

امتیاز کیفیت تبلیغاتی یا Quality Score چیست؟

این یک مقیاس جهت تعیین مرتبط بودن یا سودمند بودن تبلیغات شما برای کاربران می‌باشد که بستگی مستقیم به تعداد کلیک‌ها و نمایش‌های تبلیغ و همچنین مرتبط بودن کلمه کلیدی به سایتان دارد. هرچه میزانی امتیاز کیفیت شما زیادتر باشد، هزینه کمتری در نهایت پرداخت خواهید کرد.

هزینه پرداختی برای تبلیغات به گوگل چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه نهایی با توجه به ماکزیمم هزینه پیشنهادی شما، امتیاز کیفیت و رقابت کلمه کلیدی شما محاسبه می‌گردد.

جایگاه تبلیغاتی یا ad position در گوگل ادز چیست؟

مقدار عددی ad position مشخص کننده میانگین جایگاه نمایش تبلیغات شما در گوگل است که البته این مقدار در آپدیت های جدید گوگل حذف شده است.

کلمه‌های کلیدی گوگل ادز یا Google Ads keywords چیست؟

کلمه‌های کلیدی، کلمات یا عباراتی هستند که تبلیغ کننده امیدوار است این متون توسط کاربران جست جو شده و دتبلیغش ر نتایج گوگل نمایش داده شود. برای مثال اگر شما یک فروشگاه کفش دارد عباراتی مثل خرید کفش” یا “خرید کفش زنانه” برای نماش تبلیغات خود انتخاب می‌کنید و در آخر می‌توانید میزان کلیک و بازخوردهای دریافتی از این دو کلمه را بررسی کنید.

سئو SEO یا بهینه سازی سایت چیست؟

سئو یا بهینه سازی محتوی برای موتورهای جست جو، عملی است که جایگاه شما برای نمایش در نتایج گوگل را بهبود می بخشد تا به صورت طبیعی و ارگانیک بدون نیاز به هیچگونه هزینه‌ای در جایگاه اول گوگل قرار بگیرید.

شبکه تبلیغات نمایشی گوگل یا Google display network چیست؟

شبکه تبلیغات نمایشی گوگل متشکل از تعداد زیادی سایت است که جایگاهی مشخص برای تبلیغاب انتخاب کرده اند و که تقریباً ۹۰ درصد تمام کاربران اینترنت این تبلیغات را خواهند دید! هزینه این نوع از نمایش کمتر از هزینه کلیکی به ازای متن تبلیغاتی در موتور جستجو هست هرچند بستگی به استراتژی تبلیغاتی شما نیز دارد.

گروه تبلیغاتی یا Ad Group در گوگل ادوردز چیست و ad group در گوگل ادز چگونه کار می‌کند؟

به منظور دسته بندی بهتر و منظم تر کلمات کلیدی انتخابی و همچنین صفحه فرود سایت هر دسته از کلمات در یک گروه تبلیغاتی سازمان دهی می‌شود. شما نباید همه کلمه‌های کلیدی خود را فقط در یک دسته قرار داهید!

ارتباط آگهی یا ad relevance در گوگل ادز چیست؟

ad relevance یک معیار جهت اندازه گیر‌ی اینکه چقدر تبلیغات و کلمه‌های کلیدی شما با سایتتان یا صفحه فرود انتخابی شما هماهنگی دارد. هرچه مقدار ad relevance بیشتر باشد، نرخ کلیک و همچنین امتیاز کیفیت شما بهبود داده خواهد شد.

در حال حاضر چگونه تبلیغات در گوگل را آغاز کنم؟

از صفحه اصلی سایت بخش اکانت‌های مدیریت شده گوگل ادوردز و یا اکانت اختصاصی گوگل ادز راه تهیه کرده و مشابه آموزش ساخت کمپین به سرعت هرچه تمام تر شروع به ساخت کمپین تبلیغاتی خود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید